یک حس خوب

موفقیـــــــ :) ـــــت

۱۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

احساس خطر کردی؟ فرار نکن!

دو سه ساعت بود بکوب داشتی میخوندیا، اما بعدش دیدی، هیچی حالیت نیست، این همه بیهوده نشستی پشت میز، درس و بحث رو ول کردی به امون خدا، سه روزه بدون این که علتش رو بدونی، درس نمیخونی، همش میگی: “حسش نیست” ، “حالشو ندارم” ، “امروز نمیخونم، عوضش فردا دو برابر درس میخونم” آخه تو که میدونی فردا هم درس نمیخونی، چرا هی پاس میدی به فردا؟ چرا خودتو گول میزنی؟

۱۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Vahid !!

بی خوابی!

جا داره یه سلام عرض کنم خدمت جغد های عزیز، که اگه الآن من بهشون بگم برن پنجاه تا تست آرایه ادبی بزنن، سریع میزنن تو فاز خستگی و بسه بابا چقد بخونیم و… ولی همینا رو اگه ولشون کنی، تا چهار صبح، یه بند تو صفحه ی گوشیشون به نیلو و شیما و عسل و نفس۱ و عشقم۲ پی ام میدن، طرفشون رو هم که خوابوندن، تازه میان اینستا ببینن یارو پارکور کاره- واج آرایی با ک داره ها خخ- این دفعه هم عکس جدیدشونو لایک کرده یا نه!خخ

۱۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
Vahid !!

پادکست انگیزشی

پیشنهاد میکنم حتما به این پادکست گوش بدین..

دریافت

۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Vahid !!

بررسی دیدگاههای آلبرت انیشتین توسط استاد عباس منش

درسهایی از آلبرت انیشتین

از زمانی که تصمیم به تغییر همه جنبه های زندگی ام گرفتم، متوجه شدم که راحت ترین راه برای تغییر، پیدا کردن الگوهایی موفق در آن زمینه است. بنابراین در هر جنبه از زندگین برای خود الگوهایی موفق انتخاب کرده و با بررسی کامل دیدگاه ها و تجارب زندگی این الگوهای موفق، توانستم میان برهایی  برای حرکت در مسیر موفقیت در زندگی ام بیابم.

البرت انیشتین، یکی از بزرگترین الگوهای من در زمینه خلاقیت، عزت نفس، آرامش و ارزش قائل شدن برای خود فارغ از نگرانی نسبت به نظرات دیگران است. من تحقیقاتِ بسیاری در مورد این شخصیت انجام دادم، این فرد در همه اعصارِ زندگی اش، واقعا خودش بوده است.

۱۷ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Vahid !!

جوجه ها رو همین الآن بشمار!

خیلی آرزوهای بزرگی توی سرت هست، اما خیلی تنبلی هم میکنی! بی شوخی و خیلی جدی باید بهت بگم، هرچقدر آرزوت بزرگتر باشه، باید بیشتر تلاش کنی، به اصطلاح غلطش باید بیشتر سختی بکشی، خودت رو آماده کن،امسال، سالِ توئه، قرار نیست کارای خیلی عجیب غریبی که بقیه میگن رو انجام بدی! نه قراره از خوابت کم کنی، نه قراره غذا نخوری به جاش درس بخونی! امسال باید خیلی منظم باشی، با خودت بی رحم باش، نذار تنبلی به تو غلبه کنه، حتی یه لحظه رو هم از دست نده، برای خودت برنامه بریز، هیچ دلیلی هم نداره این برنامه ای که تو ریختی، بهترین برنامه ی روی کره ی زمین باشه! یه مدت که برنامه ات رو اجرا کردی، مشکلاتش رو دربیار، اونارو برطرف کن و دوباره برنامه بریز. بدون وقفه، بی رودروایسی،درس بخون.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid !!

پشت کنکوری هستم !!

نکته ی عجیب کنکور اینجاست که بیشتر از پنجاه درصد داوطلبان کنکور هر سال، فارغ التحصیل -کنکور مجددی- هستند در حالی که نود درصد رتبه های زیر پنج هزار در هر رشته رو دانش آموزای کنکور اولی تشکیل میدن!

یادت میاد اون شبی که تصمیم گرفتی،د وباره کنکور بدی، به خودت چه قولی دادی؟ یادت میاد چقدر با ذوق و شوق به خونواده تضمین دادی که امسال میخوای بترکونی؟ الآن هم که الآنه به دوستات میگی: “قراره یه کاری بکنم که مسیر زندگیمو عوض کنه” البته که میتونی، اما خب من هم میدونم که در عمل هیچ کار مفیدی انجام ندادی. پر از ادعا هستی، حتی خودت هم به خودت نمره ی قبولی نمیدی.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid !!

انواع تست

تست قدرتی یا تست آموزشی:

یعنی بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی، صرفا برای جا انداختن مطالب و حتی یادگیری مطالب جدید، از تست استفاده کردن. این تست ها به شما کمک میکنن به مطالب مسلط بشید و با رویکرد طراحان کنکور آشناشید.دقت کنید که هدف از این تست ها، افزایش قدرت و مهارت شماست و نیازی به رعایت کردن فاکتور زمان در پاسخگویی به اونا نیست.تست هایی که در این محدوده پاسخ میدید، باید به تفکیک مباحث بوده و از هر بخش، تعداد زیادی سوال مشابه حل کنید،تا به شکل گیری الگوریتم ذهنی حل مسئله منجر بشه.در این مرحله همچنین شما می تونید کنار سوال هایی که به نظر خودتون مهم هستند، در کتاب علامت گذاشته و بعدا در دوران مرور و جمع بندی،مجددا اونا رو حل کنید.به جای این که ده بار درسنامه رو بخونید،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid !!

چرا ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد؟!

اگر با قوانین کیهانی به اتفاقات اخیر در جریان انتخاباتِ ریاست جمهوری امریکا و نتیجه ای که حاصل شد نگاه کنیم، به این نتیجه می رسیم که دو عامل در شکل گیری این نتیجه، نقش داشت:

  1. باورهای ترامپ
  2. فرکانس های غالبِ مردم آمریکا.

۸ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Vahid !!

استارت کنکور

یه حقیقت:

بعضیاتون هنوز شروع نکردین! وقتی با هم صحبت میکنیم، میگین که هنوز بلد نیستین برنامه بریزین و علت درس نخوندتون هم همین بوده،  آخه مگه ما از کره مریخ اومدیم؟ معلومه که هیشکی از اولش برنامه ریزی رو بلد نبوده، باید بیای تو کار تا یاد بگیری، باید خودت رو بشناسی، هیچکسی نیست که با کنار استخر وایسادن، شنا یادبگیره، باید بیای داخل آب، باید تو آب دست و پا بزنی.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Vahid !!

دانلود کتاب معجزه کائنات

قوانین متوازن و مقیاس‌های بسیاری بر کائنات، منظومه شمسی، کهکشان راه شیری و کره زمینی که در آن زندگی می‌کنیم، حکم فرما می‌باشد.
هر کدام از این قوانین، توازن و مقیاس‌ها، برای زندگی زندگی انسان امکاناتی را فراهم می‌آورند که به طور معجزه آسا حساب و ساخته شده‌اند. وقتی کائنات را به صورت جزء به جزء بررسی می‌کنیم، می‌بینیم از قوانین ساده نجومی تا قوانین بسیار پیچیده فیزیکی و از معادلات کوچک تا محاسبه پیچیده ریاضی هرکدام به نوبه خود با حساسیتی خاص تنظیم و در جای خود قرار گرفته‌اند. سپس با حیرت هرچه بیشتر متوجه می‌شویم که در این کائنات یک مقیاس بسیار کوچک با ارزش به اسم انسانیت وجود دارد.
از سرعت رشد کائنات تا کهکشان راه شیری از نور خورشید تا جاری شدن آب از فاصله ماه تا کره زمین و مقدار گازها در اتمسفر همه و همه فاکتورهای نامحدودیست که برای زندگی لازم می‌باشد و بر حسب مقیاس‌های ایده‌آل تنظیم شده است.
هرگوشه از این کائنات در حکم معجزه و اثری علمی و هنری و نشانه قدرت پروردگار است.
هدف این کتاب، ارائه مثال‌هایی در مورد معجزات کائنات و برانگیختن احساسات و درک خواننده، جهت درک و فهم هنر و قدرت بی‌نهایت خداوند یکتا است. هدف دیگر این است که وقتی با دید حکمت به این موضوع نگاه شود وسیله‌ای خواهد بود برای فهمیدن هر چیزی که در اطراف انسان‌هاست و اینکه هرکدام از آنها معجزه پروردگار است.

معجزه کائنات

مشخصات کتاب؛
نام مؤلف/گردآورنده: آدنان اوکتار، ترجمه: مهرداد محمدی
تعداد صفحات: ۷۸ صفحه
لینک دانلود مستقیم
لینک دانلود کمکی

ملحقات؛
دانلود کتاب فضای مطلق

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Vahid !!