کلا یه عدهWDFاند (معلوم نیست فازشون چیه !)، دوران امتحان نهایی دنبال کیف و حالشون بودن بعد که نمره ها اومد با چندتا شکلک گریه و ناراحتی میان به ما پیام میدن  « من امتحانمو خراب کردم ! یعنی با این معدل میتونیم پزشکی قبول شم ؟ »
ما هم بهشون میگیم اره چرا که نه تازه اول راهه و اصل کار کنکوره! بعدش با خوشحالی میررررررررررن ...
اول مهر دوباره میان! پیام میدن من تابستون درست نخوندم ! اگه از الان بخونم پزشکی قبول میشم ؟! ما هم میگیم اره با اینکه عقب افتادی از رقبات ولی بازم میتونی ...دوباره شادو شنگول میررررررررررن ..
عید میشه !میان دوباره ! پیام میدن من قبول دارم کمکاری کردم !ولی خیلی پزشکی رو دوست دارم، اگر از الان بخونم میتونم پزشکی قبول شم؟! یا شده یه عده این کارو ادامه میدن تا 1 ماه مونده قبل از کنکور دوباره میان پیام میدن اقای دکتر بخدا شرمندم! من اگر قول بدم از الان واقعا واقعا واقعا بخونم پزشکی قبول میشم؟!فقط بگین اره یا نه ..(اینو داشتیما که میگماا!!!)
دوباره میرن ... یه هفته قبل کنکور میان ! میگن اقای دکتر من ناامیدم میدونم دیگه با یه هفته خوندن نمیشه پزشکی اورد من اگر از الان تا سال بعد بخوام بخونم میتونم پزشکی قبول بشم؟!
اینا همونایی ان که بعد از 7 سال پشت کنکور موندن اخرش تربیت کودکان 2تا 5 سال پیام نور قوز اباد قبول میشن همش تا اخر عمرشون این سوالو از خودشون میپرسن :
اگر من واقعا تلاش میکردم میتونستم پزشکی قبول بشم !!!