دانلود آهنگ جدید داریوش ارجمند و یاسر داوودیان به نام شب های روشن

دانلود آهنگ جدید داریوش ارجمند و یاسر داوودیان به نام شب های روشن با بالا ترین کیفیت

ترانه : مجید صالحی ، آهنگ : محسن ابراهیم زاده ، تنظیم : راشا تقی پور

این آهنگ تیتراژ سریال شبهای روشن می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید داریوش ارجمند و یاسر داوودیان به نام شب های روشن :

چقدر خوبه که با تمام وجود به درگاه تو بندگی می کنم

یه راهی دوباره نشونم بده بفهمم که دارم زندگی می کنم

یه روز بعد عمری به هر در زدن به جایی رسیدم که جایه منه

توی آسمونی که پر می زنم درست قدر روزا شباش روشنه

به عشق تو من از روی شونه هام چه بار بزرگی رو برداشتم

ببین واسه تو که پناه منی چه جایی تو قلبم نگه داشتم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید داریوش ارجمند و یاسر داوودیان به نام شب های روشن

♫♫♫♫♫♫

نه از روی ترسه نه از روی شک تو رو با تمام دلم خواستم

یه جوری کنار دلم گرمه که می خوام روی پاهای خودم واستم

می خوام روی پاهای خودم واستم

دکلمه :

دعوتی به باران مهربانی به عشق به دانه دانه های تسبیح

به جا نماز مادر به فاطمه به علی به با شکوه ترین میهمانی دنیا

MP3 – 320

Yaser Davoodian Ft Dariush Arjmand – Shabhaye Roshan

MP3 – 128

Yaser Davoodian Ft Dariush Arjmand – Shabhaye Roshan