با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی و از آنجا که در حال حاضر بخش عمده‌ای از کتاب‌ها و نشریات علمی و مطالب و مقالات اینترنتی به زبان انگلیسی هستند و با توجه به نیاز غیرقابل انکار دانش آموزان، دانشجویان و محققین به زبان انگلیسی، یادگیری این زبان در بین زبان‌های خارجی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر می‌باشد. حتی اگر یادگیری کامل این زبان غیرممکن باشد بسته به سطح نیاز هر شخص می‌توان تا حد لازم آن را فرا گرفت.
اولین گام در جهت آموزش زبان، یادگیری گرامر می‌باشد. خوشبختانه کتاب‌های بسیاری در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها در کشور ما وجود دارد. نکته شایان ذکر در مورد این جوزه این است که مطالب از سطح بسیار ساده شروع شده و تا سطح بالایی آموزش داده می‌شوند لذا برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگلیسی را به خوبی آموزش دیده‌اند می‌توانند از این مطالب به عنوان یک مجموعه کامل گردآوری شده جهت مرور آنچه از قبل می‌دانند استفاده نمایند. وجه تمایز این جزوه با سایر جزوات گرامر موجود این است که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و خواننده قوی‌تر، بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس کند.
تفاوت دیگری که خواننده در حین مطالعه این جزوه در خواهد یافت این است که به عنوان مثال آموزش زمان‌ها که غالبا کار مشکلی می‌باشد در این جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله و در جاهای مختلف بیان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمان‌ها یا قیدها، نه به طور تکراری بلکه با روند پیشرفتی در چند مرحله در جزوه بیان شده‌اند.

گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

مشخصات کتاب؛
نام مؤلف/گردآورنده: سعید عنایت پور
تعداد صفحات: ۲۹ صفحه
لینک دانلود مستقیم
لینک دانلود کمکی