سلااااااام سلام سلام ^__^

این پستو میزارم با چندتا کلیپ تو ادامه مطلب ببینینشون فول انگیزه میشین :)

و میرم تا نمیدونم کی ن برا همیشه میرم ک ان شاءالله با هدفم بیام اینجا اونوقت میشه قِشنگ تر ^_^

ان شاءالله همتون موفق باشین برا منم دعا کنین :)

میتونین بقیه پستای وبم ببنین همشون کلی انگیزن ^_^

دلم برا همتون تنگ میشه دوستون دارم بوس بوس همتون ^_^

اینجا رو هم فراموش نکنینا میبافمتون ^____^

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 25 ثانیه

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 53 ثانیه

 

اینجور غافلگیریا رو برا همتون و خودم ارزو میکنم ^_^ ان شاءالله

بچه ها از ته دلم میگم دلم واستون تنگ میشه مراقب خودتون باشین مرسین مرسین ک کلی با انرژی بودین

نمیرم ک نیاما هستم تا تهش و با همدیگه میریم تا هدفامونو ان شاءالله بدست بیاریم

میرم ک با هدفم بیام میرم ک هدفمو بچینم و بعدش فک میکنم میتونه قِشنگ تر باشه ^_^

پس این خدافظی ک میکنم فلنی هس خدافظی نیس ک برمو نیام .. ان شاءالله با همدیگه ب همه قراره کمک کنیم :)

پریا

ممد

سحر

مژگان

غزل

ان پییییییی

دریا

فاطمیااا

همسنرخان جان

باران

اکتای

زهرا سادات

:)

سایه

الهام

انیتا

ی کنکوری

بهار جهنمی

ته تغاری

فاطمه 302 همیشه مرسی از متنات

a l i

نسیم

فرشته

تمنا

ایلیا

مهندس مکانیک

خانوم سلیمی

عنترخان

خانوم دکتر فرانک ک اومدن وبم

توحید عالی نژاد

کاظــــم

..

و همه و همه ک بودن ببشخید اگه اسمشونو ننوشتم ..

بهترینا رو براتون ارزو میکنم ^______^

مسیر اینده ما این لحظاتیه ک قرار داریم
مسیر اینده ما دغدغه این فکر و اینکه چی میشه نیس
مسیر اینده ما اینه ک الان اینجایی ک قرار دارم ایا از همه ظرفیتم استفاده میکنم
ایا واقعا دارم درس میخونم ایا واقعا دارم میجنگم
میخام با خودت رو راست باشی
ترسیم گر اینده ی خوبی باش
من ازت میخام الان بحنگی
الان استوار باشی
من ازت میخام ک ی قهرمان باشی تو قهرمان اینده ای
اینجایی ک قرار گرفتی باید شخصیت ی قهرمان رو داشته باشی
اینده میاد و میگذره
خرم ان نغمه ک مردم بسپارن ب یاد
کسی باش ک تو اینده بهت افتخار میکنن
کسی باش ک ایندگان بهت افتخار میکنن
کار سختی نیس
باید خودمون ایندمونو بسازیم
اینده خودتو با این روزا بساز :)
این روزا میتونی خییلی کارا کنی میتونی دائم ب این فک کنی وای من موفق نمیشم و تلاش نکنی ..میتونی کلی تفریح کنی و درس نخونی ..میتونی خودتو درگیر کلی حاشیه و حرف وحدیث کنی و درس نخونی ولیییییی میتونی از همه ظرفیتت استفاده کنی از همه توانت استفاده کنی و مث ی قهرمان بجنگی و اینده خودتو قشنگ تر ترسیم کنی تو نقاش اینده خودت هستی و این روز ها روزهایی هس ک تو فقط باید تلاش کنی..
درگیر افکار منفی و حاشیه ها نباش وقت خودتو هدر نده درسته تفریح و فیلم دیدنو بیرون رفتن و اینا خوبه ولی هر روزی  ی کاری توش خوبه و این روز و این لحظه و این ثانیه ای ک توش قرار داریم لحظاتیه ک زیباییش ب اینه ک بجنگیم زیباییش ب اینه ک واسه کنکور خودت بجنگی واسه انتخاب مسیر اینده علمی خودت بجنگی
 و من مطمئنم تو الان ازجات پا میشی دوباره ی نفس عمیق میکشی ک طراوتشو با همه وجودت حس کنی و از همین لحظه شروع میکنی و مث ی قهرمان میجنگی و درس میخونی از ثانیه ها استفاده میکنی از تک تک لحظات از اول صب تا اخر شب از همه لحظاتت استفاده میکنی تا واسه هدفت بجنگی ..
مهم نیس اینده جی میشه
مهم نیس کنکور 96 چجوری اتفاق میفته
مهم اینه ک الان اینجایی ک قرار داری بجنگی
96 هم میگذره و این روزا هم میگذره
قدر تک تک ثانیه ها و لحظه های این روزا رو بدون
من میخام ک شخصیت یک قهرمان رو داشته باشی
من ازت میخام ک جنگجوی کنکور باشی
امروز دوس دارم از همه بیشتر تلاش کنی
دوس دارم از همه بیشتر درس بخونی
ما خسته نمیشیم ..خستگی رو برا ما تعریف نکردن
ما ازوناشیم ک هیچ وقت خسته نمیشیم
تو هدف داری هممون هدف داریم و قراره بهش برسیم
هدف واسه ما رقم خورده و ما الانم بهش رسیدیم چون اراده طوفانی داریم چون قراره ک از همه توانمون استفاده کنیم
هدفو اونقدر بزرگ نکن ک جلوش کم بیاری
قبل ما خیییلیا بهش رسیدن دقت کن قبل ما هزاران نفر ی روزایی مث این روزا رو تجربه کردن و اونا این مسیر رو طی کردن و تو هم اونقدر قدرتمند و توانمد هستی ک مث اونا این مسیرو طی کنی و من امروز ازت میخام ک ازونا هم بهتر باشی من ازت میخام ک ازون گذشتگان پیشی بگیری
خیلیا این روزا تلاش کردن و ب ارزوهاشون رسیدن
خیلیا خالق اینده ی زیباشون بودن و من ازت میخام اینجایی ک قرار داری خالق اینده ی زیبات باشی
من از تو میخام از همه اون ظرفیتی ک خدا بهت داده استفاده کنی ..
ما توان مندیامون بی حدو وصفه
واقعا اگه بخایم خسته نمیشیم واقعا اگه بخایم هیچوقت بی حوصله نمیشیم واقعا اگه بخایم میتونیم از صب تا شب درس بخونیم پس واقعا بخایم پس واقعا واسه رسیدن به هدف بخایم بخایم ک ب هدف برسیم
همین الان هدف و دست یافته بودن
دوس دارم چشماتو ببندی و اون لحظه زیبایی ک ب هدف رسیدی رو تصور کنی شیرینیشو حس کنی طعمشو بچشی
تو داری واسه این شیرینی بی حدو وصف میجنگی پس دلیلی نداره خسته بشیم پس دلیلی نداره جا بزنیم پس دلیلی نداره ناامید بشیم ما هنوز زنده ایم تو هنوز نفس میکشی و من از تو میخام ک پاشی جلو اینه وایسی ب خودت ی بار دیگه قول بدی قوووول بدی ک واسه ارزوهات واسه ایندت واسه اهدافت ار همه توان استفاده کنی
استوار تا ته مسیر تا اخرین لحظه تا وقتی ک سوت پایان رو بزنن
ما تا اخرین نفس میجنگیم و به همه ثابت میکنیم ک خواستن توانستن است و به همه ثابت میکینم ک ما متفاوت هستیم 💪💪💪

*******
 

مثل باد قدم به سمت قله ها بردار کاری نداره
تو این راه کنارتن همه یک حس خوبیا

 

پیروزی بدست نمیاد همیشه به سادگی
هر شکست یه تجربست توی مسیر زندگی
اگه داری یه رویا واسه ساختن دنیا
امروز از جات پاشو
از میون مردا از میون فردا
که تغییر داده دنیاشو