سلام سلاممممممممم

در ادامه مطلب ک حالا میرین میبینین اولش ک با ی متنی شروع کردم بعدش چندتا فایل

پی دی اف هس ک دوستم سعید زحمتشونو کشیده اخه خئئلیا گفتین ک

چجوری بخونیم مثلا زیست و بقیه درسا رو یا الان میشه نمیشه و خئئلی مطالب خفن تر

ک خودتون میبینین :)

سلام سلامممممممممممممممم  :))
ببین پر انرژی اومدم ک تو هم پر انرژیییییییی بشیییییییی 👻👻👻
کی گفته دیر شده ؟؟! بعدش کسی ک برا پزشکیییییی میخونه مگه میگهههه ک دیر شده ؟؟@_@ اصن مگه داریمممم ..پس پاشووو بجنگ .. واقعن کسی ک میخاد ب پزشکی برسه پزشکی رو دوس داره حتی ی هفته مونده ب کنکور میاد برا خودش برنامه میریزه ب خودش میگه حداقل میتونم از صفر برم بالاتررر 💪💪
ازت خواهش میکنم از همین الان بجنگ برا هدفت بجنگ برا اشک شوق مامان و بابا و خودت بجنگ برا کلیییییییی خاطره های خوب سختی بکش اینقد سختی بکش ک خودت از خودت راضی باشیی 💪💪
اخه خودت بیا با خودت فک کن عمومیا رو تا کنکور ک میتونی بترکونی واقعن میشه کاری ندارم .. ریاضی رو هر هفته بتونی ی مبحث بخونی کلا 12 مبحث هم بیشتر نمیخاد ینی تا کنکور میتونی چن بار هنو غیر خوندن و کار کردن مرورم بکنی ببین 12 همشو گفتم تو از 12 تا 8 تا رو یاد بگیر اصن واقعن بگو نمیتونی 5 تاشو یاد بگیری ؟؟ فیزیک هم دقیقا مث ریاضی تو بیایی پیش دو رو بخونی بالای 40 درصد میزنی تو کنکور .. شیمی هم بیایی شیمی 2 تنها بخونی تا 40درصد میری .. زیست هم ببین وقتی مکتبستان زیست تا پزشکی میده ک با 13 فصل اسون بدون گیاهی و ژنتیک میتونی بالای 50 بزنی اونم هر 13 روز کل 13 فصلو هی مرور کن .. خو دیگه خودت بگو کجاش ب نشدن میخوره ؟؟؟!!!
واقعن میگم اونیکه هدفش پزشکیه تا تهش میره پس تسلیمممم نشووووو😊😊😊
ادمی ک الان هستی رو رها کن از الان بشو خانوم دکتر اقای دکتر از الان مث ی دکتر باش بت قوووول میدم دکتر میشییی 😍😍😍
ی جایی همه چی رو با خودت تموم کن دوباره از نو شروع کن اجازه نده دیروز وقت امروزتو بگیره هر روز از دیروزت بهتر باش باشه 💪💪💪

حرفای خانوم دکتر فاطمه رو ی بار بخون

بارها اشک ریختم خسته شدم بریدم ولی بازم ادامه دادم سه ماه مونده بود به کنکور همه ی عزممو جزم کردم روزی 18 ساعت میخوندم به خستگیام توجهی نکردم همه ی وجودم هدفم بود تااینکه روزی که نتیجه کنکورم اومد ومن شده بودم 32 .وقتی اشک مادرمو دیدم وقتی اشک پدرمو دیدم وقتی خودم از ذوق صدمتر ازرو زمین پریدم همه ی خستگیام رفت.رفقا بخدا میشه با سه ماه حتی دورقمی آورد الان خیلی ازدانشجوهای کلاسمون هم میگن ما سه ماه آخر کمر همت بستیم وبکوب خوندیم هم اتاقی من دندون دانشگاه تهران میخونه میگه فاطمه دلم میخواد به همه کنکوریا بگم سه ماه به کوب خوندن واقعا کافیه!!
دوستای خوب من همه ی وجودتونو بذارین این سه ماه پای هدفتون طوری که یه ثانیه هم حس نکنین خسته این.بذارین همه ی این خستگی ها با نتیجه کنکور یادتون بره بذارین این لذتو که با افتخار جلوی دانشکده مورد علاقتون وایستادین ومیگین تونستم آره تونستم حس کنین.من ازمنطقه محرومم یه روستای کوچیک ولی تونستم رفیق من تو هم میتونی رفیق صبر داشته باش تا اینجا اومدی این سه ماهو هم با تموم قدرت پیش برو باتموم وجودت به خدا اعتماد داشته باش با تموم وجودت تلاش کن با تک تک سلولات تلاش کن رفیق من
اوایل حس میکردم فقط من سه ماه آخر خوندم ولی الان خیلیا رو میتونم براتون مثال بزنم از همکلاسیام که فقط سه ماه رو بکوب خوندن وپزشکی دانشگاه تهران قبول شدن تو هم میتونی اول باور کن که با سه ماه میتونی بعدم شروع کن باتموم وجودت خوندن!!
رفیق وقتی هرچی داری رو بذاری پای هدفت مطمئن باش که میتونی به هدفت برسی !!!برای تک تکتون دعا میکنم
فاطمه.دانشجوی ترم 2پزشکی
دیدی میشهههه 😍😍💪💪
من این حرفشونو خئئلی دوس دارم روزی 18 ساعت هم میخوندم از 4صبح تا 12.5 شب .. میبینی کسی ک هدف داشته باشه چ میکنه .. اخه هدف اون چیزی نیس ک شبا تو خواب ببینیم هدف اون چیزه ک نزاره شبا ب خواب بریممممم .. میخام اینجوری هدفتو بخای 💪💪💪
پس مـــٍث باااد قدم ب سمت قله ها بردار کاری نداره خیالتم تخت تخت خد همین حوالیههه ^__^
**********
اینم فایلای ک گفته بودم همینجوری ب ترتیب بخونین باشه :)
 
 
 
پایینا انگیزشی :)
 
 
 
 
 
و اخری هم روش خوندن دروس ک میتونین خودتون ببینینو بخونین سوالات خئئلیا رو میتونه جواب بده :) روشش فرقی نداره ها خئئلیامون روشو ی جاهایی دیدیم یا بهمون گفتن یاخوندیم ولی نفهمیدم منظورش چیه وقتی ک اینو بخونین متوجه میشین :)