سلام سلام سلاااااااااام
دوباره اومدم با یه همه چی ارومه کنکوری...
کنار دخترعموم نشسته بودم که دو سال ازم کوچیکتره(خخخ من نوه بزرگ خانوادم اونم از هردوووو طرف)یهو گفت فاطمه کی کنکور داری؟!گفتم هفته دیگه جمعه!_واااااااااااای واقعا؟؟؟؟؟؟یا خدا یا ابوالفضل یا 14معصوم یا 124هزار پیامبر پس چرا اینقدر ریلکس نشستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم چشمام چهارتا شده بود
که خدایا این چرا اینجوری کرد؟!برای چند لحظه با خودم فکر کردم...چرا ما از کنکور یه غول ساختیم؟خب که چی؟یه امتحانه که سالی یبار مشخص میشه و بچه هایی که یه سال خوش گذرونی کردن و اونایی که یه سال هم درس خوندن هم تفریح کردن و اونایی که فقط درس خوندنو تو یه صافی از هم جدا میکنه!البته عکس العمل این سه دسته فرق میکنه هااااا دسته اول وقتی از جلسه میان بیرون اول یه خنده هیستریک میکنن بعد کم کم ابقوره گیریا شروع میشه و بعد طی یک عملیان انتهاری تصمیم میگیرن سال دیگه رتبه 1 بشن که مشاهدات نشون داده 99درصد نمیتونن چون روال گذشترو میگیرن!دسته دوم ادمای فووووووووق العاده این این دسته از اون ادمای عرفانین که معتقدن به اندازه ی تلاششون مزد میگیرن و خداوند بیشتر از خودشون صلاحشونو میدونه(به شخصه روانیشونم)و اما دسته اخر گروهین که دیگه رنگ و رویی براشون نمونده بنده خداها و به زووووووور میخوان پزشکیو به دست بیارن البته ما بی انصافی نمیکنیم این دسته هم خودش دو دستس یکی اونایی که فقط خوندن بدون هیچ برنامه ای و روزی  18یا شایدم19ساعت خوندن اما شاید نیم ساعتشم متوجه نشدن ولی دسته دوم طبق یه برنامه دقیق خوندن و به همه کاراشون رسیدن که البته از نظر من این ادماهم ز اون دستن که هم تفریح کردن هم درس خوندن!
یه هفته مونده و من ارومم و جالبه بدونید کلی مبحث دارم که باید تو این هفته بخونم نه اونقدر بیخیالم نه اونقدر استرس دارم!
ته همه اینا میخوام بگم مهم نیست ما چی میخونیم مهم اینه که تو همون رشته موفق باشیم و ادامش بدیم جامعه ما کلی دکتر و دندان پزشک و....داره!من اگه نتونم این نیمه ی لیوانو پر کنم پس سعی میکنم جای دیگه مفید باشم که کشورم سر بلند باشه!
یادتون باشه کنکووووووووووووووور غووووووووووووووول نییییییییییییییست!بخدا نیست فکر کن یه امتحانه مثل بقیه این همه استرس نداره اخه چرا اینقدر سختش میکنید؟!من میدونم سوالا سخته تو 4ساعت سرنوشتت مشخص میشه من میدونم فضاهم ممکنه ترسناک بنظر برسه اما....
 ارووووووم یه نفس عمیق بکش و اینو یادت باشه که:
خدا هست و خدا هست و خدا هست.....

fatemeh302^_^