سوالی که این روزها خیلی رایج از ما می پرسید این است که از الان شروع کنم می تونم؟ دکتر کاویانی در یک فایل صوتی به سوال شما پاسخ می دهد.

شاید بگویی اگر الان برای کنکور شروع کنی خیلی دیر است و بهتر است که آن را به سال بعد موکول کنی. اگر از الان شروع نکنی سال بعد و سال‌های بعد هم موفق نمی‌شوی. هنوز هم دیر نیست؛ پس شروع کن.

ادامه مطلب

از الان شروع کنم ؟

ما انسانیم و وقتی اراده کنیم که کاری را انجام دهیم می‌توانیم از پس آن برآییم. ما باید از لحظه لحظه‌ی زندگی استفاده کنیم و از آن لذت ببریم.

دوست من! شاید با خودت می‌گویی خیلی از درس‌ها عقب هستی؛ اما وقتی هدفت را تعیین کنی اصلاً دلهره نخواهی داشت.

نباید برایت مهم باشد که “چند نفر از تو بیش‌تر می‌خوانند ” یا “این مبحث سخت است”، فقط برایت هدف مهم باشد.

شاید بگویی اگر الان برای کنکور شروع کنی خیلی دیر است و بهتر است که آن را به سال بعد موکول کنی. اگر از الان شروع نکنی سال بعد و سال‌های بعد هم موفق نمی‌شوی. هنوز هم دیر نیست؛ پس شروع کن.

از الان شروع کنم موفق میشم ؟

کسانی که از قبل شروع کرده اند مسیر هموارتری را طی خواهند کرد، ولی آن دسته از دانش آموزانی که از الان شروع به درس خواندن می کنند اگر تلاش بیشتری کنند و با کیفیت بهتری درس بخوانند، بیشتر تست بزنند، تستهای مهمتر را کار کنند (سراسری، نشانه دار،تیپ) آرامش بیشتری داشته باشند و با برنامه حرکت کنند حتما موفق خواهند شد.

پس بهتر است شما عزیزان سعی کنید آموزش ها و توضیحایی که در این فایل صوتی توسط دکتر کاویانی داده می شود را با دقت و پشتکار انجام دهند.

دانلود فایل توضیحات دکتر کاویانی : چگونه از الان شروع کنم؟

نام فایل : چگونه از الان شروع کنم

سخنران : دکتر کاویانی

حجم فایل : ۸مگابایت

زمان : ۱۷دقیقه

برای دانلود کلیک کنید