سلام هدف

نمیدونم چی شده! چرا انقدر تازگیا بی معرفت شدم...

یادمه همین چند ماه پیش بود...

چقدر تحویلت میگرفتم...چقدر نازتو میخریدم...

میدونم خیلی وقته فراموشت کردم...میدونم کم کاری کردم برای داشتنت ...

میدونم میخوای دعوام کنی که چقدر زود ولت کردم... همش تقصیر من بود!!😔

ولی اینو بدون هنوزم که هنوزه میخوامت...هنوز عاشقت هستم❤️...

با اینکه خیلی خیلی زیاد باهات فاصله دارم ولی قول میدم

خودمو بهت برسونم...چون من عاشقتم ‼️

میدونم الان داری بهم میگی تو باید تغییر کنی! میدونم اینو😪...

قول میدم تغییر کنم ... قول میدم انقدر واست بجنگم تا بدست بیارمت...

چون بخاطر رسیدن به تو 12 سال صبر کردم و الان که چند ماهی از وصل من و تو بیشتر نمونده نمیزارم کسی تورو بگیره ازم...

ولی روی خودتو ازم برنگردون😞...اینو بدون من سیاه سیاه نیستم...

خودت میدیدی اولا چقدر واست میجنگیدم و واسه بدست آوردنت ذوق داشتم...

به همه نشون میدم که میتونم تورو داشته باشم...

به همه نشون میدم که لیاقتت رو دارم...

حتی اگر همه دنیا جلو روم وایسن... از همین الان شروع میکنم و واست تلاش میکنم....

انقدر میجنگم تا دنیا تورو بهم بده

حتی اگر شکست بخورم دوباره بلند میشم ...دوباره...دوباره....دوباره..

به هر قیمتی که شده... چون من میخوامت و بدستت میارم...

میدونم تغییر سخته ولی بخاطرت این کارو میکنم ...

این مسیر شاید خیلی سختی ها باشه ولی همه سختی ها رو به جون میخرم

چون ادمی که عاشق باشه واسه عشقش هر کاری میکنه...

شاید پیش خودم تا الان فکر میکردم که نمیشه...

ولی من خودم میشم مثال 💪 و به همه دنیا ثابت میکنم 🎯...

به همه ثابت میکنم که خواستن توانستن هستش... من میتونم!! من میتونم !! من باید بتونم چون خاص هستم!!

  دوستای گلمممممم..خوبییین خوشین سلاااااااااااامتین!!!!!!!!!!!!

این پستم تقدیییییییم تویی که میخوای بپرسی باز آیا دیر نشدددده؟

نه دیررر نشددده...

پاشو هدفت منتظرررررررته...

دوست دارممم سال دیگه بیاین اینجاااا خبر بدین..بگین آره من پزشکی قبول شدم..مهندس شدم یا فلان رتبه شدم..تهران قبول شدم و ...

به خداااااا میشه..

نگو نه..که خییییییییلیی بی انصافیه و بی غیرتیهه..6ماه رو تحمل کن و قهرمان زندگییییییت شوو..

تو میتونی جوری باشی..همه تورو سال دیگه تحسین کنن..

خیلیا میگن وقت کمهه..قبول ندااارم اینوو..

ولی..تو میتونی جوری باشی ساال دیگ بگن وااای این تو وقت کم چیکاااارا کردد..فوق العاادست..

پایه ای تا موفقیت؟

بسم الله..

انقدری توی این کائنات سماجت به خرج بده تا زندگی اون چیزی که میخوای رو مجبور بشه بهت بده...پاشو!! پاشو!! انقدر زود دست از تلاش نکش!! انقدز زود رویاهاتو فراووش نکن!! رویاهات...هدف هات🎯...همشون مقدس هستن...پس براشون بجنگ...الان دی  ماه هستش ...باور کن ...باور کن...میخوام از اعماق وجودت به این موضوع باور کنی...که باید تو مثال بشی💪...باید کاری رو بکنی که هیچ کس ازت انتظار نداره...باید بشی اون بهترین...اون بهترینی که همه اخر کار بلند میشن و به افتخارت دست میزنن 👏👏...همونایی که الان دارن سرزنشت میکنن☝️☝️...سال بعد مرداد ماه وقتی نتایج میاد قراره اشک شوق روی چشم هات باشه

بدون اینکه بگی نمیتونم...پس بلند شو...بلند شو...بگو من خاص هستم...و همین باور به خاص بودن وتورو پولادین میکنه....انقدری قوی میشی که هیچ چیزی جلو دارت نیست...ازت میخوام از امروز بشی اون ادمی که میگم...اون ادمی که ساعت مطالعه براش مهم نیست..براش مهم نیست الان ساعت 11 هستش و شاید امروزو خراب کرده...ادم موفق کسی هستش که از ساعت 11 تا ساعت 1 رو میاد کار میکنه و خودشو تسلیم شرایط نمیکنه...ازت میخوام بلند شی ...

متن : پسر اسمونی