🌟این خیلی خوبه که به کم راضی نیستی! این که تو هم بهترین ها رو میخوای، عالیه اما کافی نیست! یادت نره که هیچکس فقط با چسبوندن چارتا جمله ی الکی و به اصطلاح انگیزشی به در و دیوار اتاقش، گذاشتن عکس گوشی پزشکی به جای آواتار پروفایل تلگرامش و لایک کردن پست های آفتابه لگن و گل و بلبل به اصطلاح انرژی بخش نتونسته به رتبه ی خفنی توی کنکور برسه! اصلا مشکل اصلی هم همینجاست! خواستن به تنهایی کافی نیست! وگرنه تموم اون نیم میلیووووون داوطلب تجربی به عشق پزشکی و دندون و داروئه که وارد بازی شدن!

✨این عاالیه که رویای بزرگی داری، اما بدون تعارف باید بدونی که دقیقاً همین رویای تو، رویای هزاران نفر دیگه هم هست! منم خیلی موافق این نیستم که کنکور یه مسابقه باشه! اما هست! حالا که نمیتونیم قوانین بازی رو تغییر بدیم، بهتره به جای این که شکایت کنیم که آی عادلانه نیست و آی من از کنکور متنفرم و ازین مسخره بازیا، تموم تمرکزمون رو بذاریم روی تقویت خودمون! یادت نره که هیچ کلاس و پکیج و کتاب و مشاور و معلمی نمیتونه رتبه ی تو رو تضمین کنه! هیچ راه میانبری وجود نداره! اگر حاضر نیستی به اندازه ی بزرگی رویایی که داری، تلاش کنی، بدون رودروایسی با تموم رویاهات خداحافظی کن! چون همین الآن حداقل صد هزار نفر هستن که دقیقا برای رویای تو، دارن از جون و دل مایه میذارن!

🏅قانون دوم میگه «هر روز بهتر از روز قبل» و اینه که به تو نوید میده که حتی بدون توجه به وضعیت الآنت، اگر لای کتاب های تستت زندگی کنی، خر بزنی، غول بشی و با تموم ناملایمت ها دست از تلاش و پیشرفت برنداری به زودی به جاهایی میرسی که چند ماه قبل حتی نمیتونستی تصورشون کنی! من حاضرم روی کتاب و دفترم بمیرم، اما قبل از تو دست از درس خوندن برندارم! اگر این تویی که فقط آرزو میکنی، من برای همه ی اون آرزوهای مشترکمون تلاش هم میکنم و آخر بازی میبینی این کیه که بهشون میرسه...