سلام
صبح جمعتون بخیر
اعتقاد دارم جمعه هاى من و شما، واضحا با بقیه جامعه فرق داره!!
همه از جمعه ها براى استراحت استفاده میکنن، من و شما براى بازم جلو افتادن :))

براى جبران کم و کاستیا
رد شدن از رقبا
براى رشد بیشتر..

بقیه ادامه مطلب


الان ممکنه یه عده بگن؛
خب ما کِى زندگى کنیم!!!؟
پس کى تفریح؟

:))
اولا که بنظرم زندگى چیزى جز مشاهده رشد لحظه به لحظه خود نیست!!
چى بهتر ازینکه آدم هرروز ببینه داره رشد میکنه
داره پیشرفت میکنه!

دوما: زندگى یه وقتایى جاده صافه، یه وقتایى گَردنه!
توى جاده صافها، که قسمت لذت بخش زندگیه، فقط لذت ببرید از مناظر!

اما وقتى توى گردنه هایید، باید با تمام وجود جلوتون رو نگاه کنید! استراحت ندارید! منظره اى نمیبینید! استرس  دارید!
تا گردنه رد بشه!

نمیتونید بگید: من میخوام الانم که توى این گردنه ام از مناظر اطراف لذت ببرم!!!
پس من کِى باید از اطرافم لذت ببرم؟؟؟

الان وقتش نیست!
صبر کن تا به جاده صاف برسی و اونوقت سالها در آرامشى :))

واضحا اعتقاد دارم سال ٩٥ براى این جمع یه گردنه مهمه
و براى خودم
که نمیتونم طلبکار دنیا باشم و دنبال استراحت
باید کمتر بخوابم
جمعه نداشته باشم
و...
تا این گردنه بگذره

لطفا گردنه هاى مهم زندگى رو بشناسید!
اینا زیاد نیستن
شاید جمعا ٣-٤ سال عمرتون رو تشکیل بدن
اما اونجاها اگه درست رفتار کنید و سختى رو بجون بخرید، مابقى ٦٠-٧٠ سال عمرتون در ارامشید و زندگى میکنید :))

اگرچه من همچنان روزهاى پرتلاش و کم خوابی رو بیشتر جزو زندگى میدونم تا روزهاى خواب و تفریح :)))

جمعه هاى_بینظیرى_بسازید در سال ٩٥ :)