سلام
میخوام بهتون یه تکنیک یادتون بدم
میخوام درباره ی تکنیک حسش نیست صحبت کنم

حسش نیست ؛ چیکار کنم ؟

☑️ اصلا حس درس خوندم نمیاد ، نمی تونم برم پای کتاب بشینم و درس بخونم ؛ چیکار کنم ؟ این سوال خیلی از شماست و بعضی اوقات حقم دارید ، بالاخره خسته می شید … اما مجبوریم برای اینکه به هدفمون برسیم درس بخونیم . یه تکنیک خیلی جالب هست که می تونه مواقعی که حسش نیست کمکتون کنه …  اگه شما هم همیشه می گید ” حسش نیست ” و از بابت اینکه درس نمی خونید نگرانید ، این پست برای شماست
 

☑️ تکنیک فقط پنج دقیقه

یکی از تکنیک هایی که برای این مواقع خیلی می تونه کمکتون کنه تکنیک ” فقط پنج دقیقه ” هست … اگه حس درسیو ندارید اما توی برنامتون هست و باید بخونید به خودتون بگید ” من فقط و فقط پنج دقیقه با تمرکز این درس رو می خونم ، بعدش می زارمش کنار ” و کتاب رو باز کنید و این پنج دقیقه رو با یک تمرکز زیاد بزارید روی اون درس … در نود و پنج درصد مواقع “حستون” بر می گرده و اون درس رو ادامه می دید.
 

☑️ تکنیک فقط پنج دقیقه برای من کار نمی کنه

این نشون میده شما علاوه بر این که ” حسش نیست ” انگیزتون هم نیست … اگه انگیزتون به اندازه کافی بالا باشه مطمئنا بعد از اون پنج دقیقه جذب اون درس می شید و دیگه می شینید می خونیدش … بهترین انگیزه هم رسیدن به هدفمون هست ؛ همیشه هدفتون رو توی ذهنتون بپرورونید ، گسترشش بدید ،باهاش زندگی کنید و تصورش کنید … این کار انگیزه زیادی بهمون میده.
---------------------------------------❣
---------------------------------------