آهنگ ممنونم 2 از آلبوم تک آهنگ های حامد محضرنیا حامد محضرنیا

 

1122

متن آهنگ ممنونم از حامد محضرنیا

ادامه مطلب

تا تورو دارم حس میکنم دنیا تو دستامه
وقتی که عشقت
مث ِ نفس همیشه همرام ِ
دیگه باور کن که بودنت تموم ِ دنیامه
به تو نزدیکم وقتی که
تنها زیر ِ بارونم
خیلی دلتنگم تو این روزایی
که پریشونم
چجوری بگم خداجون از تو ممنونم
ممنونم
واسه این زندگی و هوای ی تازه
واسه هرچی که منو یاد ِ تو میندازه
واسه امروز که نمیزاری.تموم شه
من تورو دوست دارم بی حد و اندازه
ممنونم
واسه این زندگی و هوای ی تازه
واسه هرچی که منو یاد ِ تو میندازه
واسه امروز که نمیزاری تموم شه
من تورو دوست دارم بی حد و اندازه
تا تورو دارم حس میکنم دنیا تو دستامه
وقتی که عشقت
مث ِ نفس همیشه همرام ِ
دیگه باور کن که بودنت تموم ِ دنیامه
به تو نزدیکم وقتی که
تنها زیر ِ بارونم
خیلی دلتنگم تو این روزایی
که پریشونم
چجوری بگم خداجون از تو ممنونم
ممنونم
واسه این زندگی و هوای ی تازه
واسه هرچی که منو یاد ِ تو میندازه
واسه امروز که نمیزاری تموم شه
من تورو دوست دارم بی حد و اندازه
ممنونم
واسه این زندگی و هوای ی تازه
واسه هرچی که منو یاد ِ تو میندازه
واسه امروز که نمیزاری تموم شه
من تورو دوست دارم بی حد و اندازه