عکس تصاویر جالب از برگزاری کنکور در ترکیه !

چشماتو ببند...

بستی؟؟؟

تصور کن که الان شب قبل از کنکوره.کلی از درسا رو اصلا نخوندی.خیلی میترسی از اینکه به اون هدفی که داشتی نرسی

ساعت ۱۰ شده.کم کم باید بخوابی تا صبح خابت نگیره.میری بخابی.اه ه ه ه.کلافه شدی خوابت نمیبره

با خودت زمزمه میکنی.حالا فردا چکار کنم؟؟؟بعد از کنکور با چه رویی برگردم خونه؟؟فامیل نمیگن این همه تلاش کرد اخرش چی شد؟؟؟

وای دارم دیوونه میشم

بلند میشی.خواب از سرت پریده و هزارتا فکر و خیال تو سرته.خدایا خاهش میکنم کمکم کن.چشم امید مامان و بابام به من بود.خیلی برام زحمت کشیدن.به همین راحتی ناامیدشون کنم؟؟؟

وای نه.چطور بهشون بگم خراب کردم؟؟چطور؟؟؟مطمئنم که حسابی ناراحت میشن

دوستامم ازم میخندن نه؟؟؟ولشون کن اونا که مهم نیستن اما غم مامان و بابا رو نمیشه کاریش کرد

حالم از خودم بهم میخوره.خیلی وقت داشتم چرا تلف کردم؟؟؟

خدایا ارزو میکنم که فقط ۱ ماه برگردم عقب.خواااهش میکنم.فقط ۱ ماه.میخام این ۱ ماه رو با تمام وجود جبران کنم

اما افسوس که دیگه کار از کار گذشته……..

اشک توی چشمات جمع میشه و با گریه خوابت میبره

حالا چشماتو باز کن.


عکس خدا,عکس خداحافظی,عکس خدای جنگ

ارزوت برآورده شده. بنظر من این بزرگترین شانسته که بتونی از افتادن اتفاقی که یه گوشش رو برات توصیف کردم بگیری

اینطور نیس؟؟؟

2ماه وقت داری. خییییلی قدرش رو بدون

به این راحتی ایندتو خراب نکن.برای زندگیت بجنگ

و به ایندت امیدوار باش 

http://cdn.akairan.com/akairan/user/1/201521111321281a.jpg