کنکور و تفریح


خیلی ها فکر می کنند کنکور یعنی از کله سحر تا پاسی از شب فقط و فقط درس.. خیلی ها با این رویا چند روزی میخونن و به آخر خط می رسند … ولی در واقع کنکور مساوی این تفکر نیست.. در واقعیت امر کنکور یعنی زندگی … زندگی ای که یه خورده کفه ترازوش به سمت درس خوندن بیشتر سنگینی میکند.

تا حالا پیش اومده خسته باشی و حوصله درس نداشته باشی؟ دوست داشته باشی یه تفریح مختصر داشته باشی ولی بخاطر عذاب وجدان اینکه کنکور داری نتونی تفریح کنی؟

تا حالا پیش اومده تفریحی یا استراحتی داشته باشی ولی استرس درس و کنکور باعث بشه اصلا لذت نبری؟

تا حالا توی این دوراهی درس و تفریح گیر کردی و باعث شده که نه تفریحت بهت بچسبه نه درس خوندنت دلچسب باشه؟

اگه این حالت ها رو تجربه کردی باید بگم که این فایل صوتی مختص شماست.

در این فایل صوتی قرار هست همه با خودمون رو راست باشیم.

در این فایل صوتی قراره بگیم کنکور جای خودش ، درس جای خودش ، تفریح هم جای خودش. همه چیز باید باشد ولی با اصول و ظرایط خاص خودش..

در این فایل صوتی قراره بگیم که همزمان با کنکور میشه خیلی کارهای دیگه هم انجام داد،؛ فقط یک سری اصول ساده رو باید رعایت کنیم.

در این فایل صوتی قراره بگیم که درس خوندن صرف، بالاخره شما رو خسته می کنه پس باید تفریحات مختصری هم داشته باشید.


.

پیام یکی از اعضای سایت :

کنکور دارم … درسمو هم دوس دارم میخوام بخونم ولی اصلا نمیخونم یا میخونم تا یه مدت ول میکنم شاید بگین برنامه ریزی کن برنامه ریزی هم میکنم یه ذره نتونم عمل کنم تا یه مدت بهم می ریزم ذهنم نامرتب میشه
الانم بی حوصله ام – خواب آلوام -حس خستگی میکنم – ذوق و شوق و انگیزه ندارم هیچی برام مهم نیس یه جوری بی خیالم ولی بیخیالی که درسشم مهمه همه چی براش مهمه برا همینم استرس پنهان دارم همش دلم میخواد بخوابم…


این فایل صوتی رو گوش بدین.

 

خیلیاتون دارین اینا رو میگین… بی حوصله ام ، کنکور دارم.. حوصله درس خوندن ندارم.. حوصله کنکور ندارم.. وای کی میشه این کنکور تموم بشه.. وقتی پای سرنوشت در میان باشد و آدم حس کند لحظه لحظه هایش ارزشمند هستند ولی دارند به هدر می روند احساس سرخوردگی وجود آدم را فرا می گیرد و ساعات ارزشمندی را از انسان می گیرد و همین باز هم بیشتر و بیشتر آدم را در « اینرسی تنبلی » فرو می برد و باز احساس بد و بدتر ، تا بالاخره طاقتمان تمام می شود … به راستی چرا نتوانیم ذره ای زمان برای خودمان اختصاص دهیم؟ چرا در دوران کنکور نباید لذت قدم زدن زیر باران را تجربه کنیم؟

چرا وقتی درس می خوانیم حسرت فیلم و گردش و بیرون و … رو می خوریم؟

چرا وقتی فیلم و گردش و بیرون هست باز عذاب وجدان درس را داریم؟

در این فایل صوتی به این دوگانگی شما پاسخ می دهیم.

 

فایل صوتی : موقع کنکور نفس کشیدن هم ممنوع؟؟؟

برای دانلود کلیک کنید

حجم فایل : ۷.۸مگابایت

مدت زمان : ۱۵دقیقه

می دانم ، بر آنی که کار را به پایان ببری ،
شاید دیر باشد و بسیار دشوار ،
شاید بفرسایی و بخواهی رها کنی،
گاه تردید می کنی که به این همه می ارزد؟
اما به تو ایمان دارم ،
و ندارم هیچ تردیدی ،
که پیروز خواهی شد ،
اگر بکوشی !
دوستان برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.