اول سلام سلاااااام

خو اره میخاستم برم تا بعد کنکور خو گفتم نرم انگیزشی و اینا بزارم عه

حالا هی بگین چرا دوباره اومدی اصن خودتونین ححهحهح

هیچی داداشمه میگه اونجوری نگا نکن خو روزه ای

حالا ازین بگذریم خودم براش دارم  

خلاصه اومدم گفتم نرم ک با همدیگه کنکورو بترکونیم

 

نگا کنین چقد شما رو میدوسم

 

حالا 1 2 3 همگی با هم 

مثل باد قدم به سمت قله ها بردار کاری نداره

اگه داری یه رویا واسه ساختن دنیاامروز از جات پاشو

 

اینم همستره بلد نیس هی اینجوری میکنه :)

این پیگمیه ک خیلی بلده

وایسین وایسین اینم بگم

دوست دارم زندگی رووووووو مذهبی شاده ماه رمضونه بیایین وسط

هرکاری میکنم ک اذان بده هی اذان نمیده  

بزارین هنو بعد افطار بشه همگی اینجا مهمون من بیایین قند بخوریم

 

️💪️💪️💪یادتون باشه ما فوق العاده ایم ️💪️💪️💪

مثل باد قدم به سمت قله ها بردار کاری نداره
تو این راه کنارتن همه بچه های یک حس خوب

 

ن دیگه خجالتم ندیدن     الکی مثلا هی میگن وحید وحید ^_^

 

این شماهایین الان میدونم باشه باشه رفتم :)