من این کامنتو برای انیتا میذارم امیدوارم بخونش تسلیت میگم عزیزم امیدوارم غم اخرت باشه!(فاطمه)

"سلام من هم اسفندماه خواهرمو براثر سرطان از دست دادم منم بدون اون نتونستم درس بخونم اخه ارمیتا همه کسم بود پدرم ندارم مادری دارم که روز به روز داره حالش بدتر میشه قبل از مرگ خواهرم خوندم ولی نه خیلی زیاد تا نیمه خرداد بعداز ارمیتا دست به کتاب نزدم میخوام جواب این سختیهارو با موفقیتم باقبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران به مادرم بدم اما مطمین نیستم که بشه من فقط دانشگاه تهران میخوام واااااقغامیشه؟"

این کامنت انیتا و کامنت خوشمل فاطمه ادامه مطلب :)

حالا انیتا به حرفای من گوش کن و روی تک به تک کلماتش تمرکز کن!کلمه ای به نام نشدن وجود نداره چون اگر بود الان بشر نمیتونست پرواز کنه(با هواپیما) یا روی اب شناور باشه(با کشتی) یا مسافتای خیلی خیلی طولانیو تو چند ساعت بره و بیاد میدونی چرا این مثالارو زدم؟بخاطر اینکه بت بگم زمانی که این وسایلم اختراع شدن خیلیا بودن که میگفتن نمیشه اما نگاه کن شد تونستن اما بنظر تو چطوری تونستن؟من بت میگم...بخاطر جمله ی فوق العاده جادویی*من میتونم*
هیچوقت از کسی نپرس که میشهههه؟یعنی واقعا میتونم؟؟؟خب الان اگه من به تو بگم نمیتونی چی میگی؟؟میشینی یه گوشه غصه میخوری یا بلند میشی به من ثابت میکنی که میتونی؟یا اگه بگم ارررره میتونی چیکار میکنی؟مغرور میشی و باز یه گوشه میشینی و هیچ تلاشی نمیکنی یا اینکه بلند میشی تلاشتو مضاعف میکنی؟!
حالا بذار من جواب سوالی که پرسیده بودی* واقعاااا میشه*بدم!انیتا هم میشه هم نمیشه میشه مال زمانیه که تو یه یا علی پر قدرت بگی و بری وسط میدان مبارزه و نمیشه زمانی که تو بشینی و حسرت گذشترو بخوری و ایندرو تاریک و نامفهوم ببینی!پاشو تمااااام تلاشتو بکن جوری که وقتی از سر جلسه اومدی بگی اخییییییش شرمنده خودم نیستم نه اینکه دنبال 2000تا دلیل برای نشدن باشی!
میدونم وقت یکم کمه اما بازم چندین ساعت مفید داری و این جملرو از من یادگاری داشته باش*غیر ممکن غیرممکنه* بازم اگر سوالی کاری چیزی داشتی من هستم هروز به سایت سر میزنم!ببینم چیکار میکنیااااااا:)

خیییلی مرسی از فاطمه :)

انیتا دیدی میشه فقط ی اراده و پشتکار میخاد ک اونم تو داری پس پیش ب سوی بهترینا💪

من یه روزی به هدفم میرسم..✌️
چون حقمه...چون عاااااشق هدفمم💪

این جملم رو هم همیشه با خودت بگو ^_^