بخونم؟
نخونم؟
ازکجاشروکنم؟
کی شروکنم؟
هدفم چیه؟
قبول میشم؟
یکسال خوندم اخرش هیچی شد اره؟ن ؟
دوستام کلاس رفتن من نرفتم ازمون رفتن من نرفتم...
اسال بخونم قبول میشم؟
دوستم نابغه بود رتبش هزار شد من؟ن نمیشه
مشاور ندارم
برنامه ندارم
گیج شدم سردرگمم
رفقا سلاااااام خیلی از ما ها شاید حالمون الانا این باشه
ی مکث....واقعا از خودت بپرس خود خودت اره خودت بهانه نیس؟
تلاشتو کردی وموفق نشدی؟اره میگی فقط من ؟اره ن ن دوست عزیز
رفقا بهانه بسه ی فکر ی تصمیم ی راه میتونه تورو برسونه ب هدفت
دس دس نکن پاییز 95تکرار نداره نگو زمان زیاد دارم نگووووحالا چند ماه مونده 
تو الان شرو کن بزا بعدا زمانت بمونه برا تکرار مرور اون وقت بگی اره تموم کردم قدرتمند
رفقا زمانتونو قشنگ تو دست بگیرین نزارین کار بکشه ب لحظات پایانی 
نزارین پشیمون بشین لطفا
فقط کافیه تصمیمتو بگیری اجبار نمیشه چون اجبار دوام نداره باید دلت قبول کنه
پس شروکنید زودتر برا رویاهاتون با دل بجنگید برا هدفتون تلاش کنید اما جانانه
جوری ک خودت حز کنی 
اگه شرو نکردی امروزو با خودت خلوت کن فک کن ب ایندت ب چند سال بعد
روزی ک کارنامه کنکورتو میبینی رتبه دلخواهت اخ جوووووون رسیدم 
روزی ک دم در دانشگاه مورد علاقت رسیدی روز اول کلی هیجان داری ک چیه این همه میگفتن
دانشگاه تهران .صنعتی شریف.شهید بهشتی.شیراز.اصفهان...اینه ارررررررره من تونستم 
خداروشکر ک نتیجه گرفتم شرمنده خودم ودلم نشدم
اره رفقا گاهی خیلی زود دیر میشه امروزتو نگاکن برا فردا تلاش کن
بجنگ بجنگ برا ارزوهات برا خوب شدن حال دلت برا موفقیتت
با انرزی شروکن ادامه بده ازش دست نکش تو باید برسی
امیدوارم حال دلتون خوب باشه رفقا
مرسی خانوم دکتر پریا ^_^