حالا یک دقیقه سکوت کنید . تصور کنید امروز اول مهر 95 است . با یک ظاهر شیک و دانشجویی روبروی دانشکده یا دانشگاه هدفتون ایستادید . وای چه حس فوق العاده ی . تصور کنید وارد دانشکده می شوید از یکی دوستان ادرس کلاستون رو میپرسید! کلاس 25 طبقه دوم انتهای راهرو بعد از پله ها ... کم کم وارد کلاستون میشید .. روی صندلی میشینید ... وای صندلی ای که خیلی وقت بود ارزویش را داشتید ... چه حس فوق العاده و بی نظیری ..

وقتی که یک بیماری دارید شاید بگی باید گزارشات پزشکی در مورد من رو ببینی دیگه زنده نمیمونم ..
ولی ممکن است طبق علم پزشکی صحیح باشد اما ما یک گزارش دیگر هم داریم که میگه تو زنده خواهی موند و نمیمیری ..        کی اینو میگه : خـــــــدا
حالا سوال که کدوم گزارش رو باور کنم؟!
درسته شاید هنو به این باور نرسیده باشیم ولی برا خدا غیر ممکن وجود ندارد.
شاید بیای همونجوری که خدا رو باور کردی یکمی شک تو دلت باشه ..
اما +خدا بودن -تمام مشکلات
باید بدونیم که با خدا همه چیز ممکن است ..خدایی داری که با بودنش بهت ارامش میده هر لحظه با دیدن تلاشت دستاتو محکمتر از قبل میگیره ..
وقتی خدایی داری که میگه :فان مع العسر یسرا     اونم دوبار..
میگه هیچ وقت تلاشتو نادیده نمیگیرم مطمئن باش به هدفت میرسونمت و هربار هر لحظه با دیدن تلاشت دستاتو محکم تر از قبل میگیره و میگه همه چیز تموم میشه ..
ببین جلوتر چی برات دارم هـــــدفت ..لباس سفـــــید پزشکی چیزی که بخاطرش خعلی تلاش کردی پس غصه نخور صبور باش


واسه خوش رنگی ایندت بجنگ ..
واسه جاری کردن اشک شوق پدرومادرت بجنگ ..
واسه شادیشون با تمام توان بجنگ ..
بجنگ و صبور باش که این روزاتم تموم میشه ..

صبور باش بالاخره خورشید زیبای ایندت طلوع میکنه اونوقت روشنایی و گرمای دلنشینش سختی این روزاتو جبران میکنه ..
به وقتی فکر کن که به هدفت به رویات رسیدی لباس سفید پزشکی رو تن کردی اونوقتی که یه ثانیه از زندگی شیرینتو با هیچی عوض نمیکنی ..
اونوقته که دنیات رنگ عوض میکنه میشه اونی که دوسش داری ..


هیچ وقت نگو نه نمیتونم نمیشه دیگه دیر شده نمیتونم ..ایا با خودت فکر کردی اگه شد چی؟!!
به روزایی که از دست رفت نگاه نکن به روزای مونده نگاه کن ببین چقد دیگه مونده هر قدمی که از الان برداری یه قدم ب موفقیت به هدفت نزدیکتر میشی ..
میدونی مث چی مث اینکه نت داری بعدش در یک ساعت مشخص مثلا 6تا9نتت رایگانه بعد ی فیلم هست دو ساعت زمان میبره تا دانلود بشه تو هم شب برنامه ریزی میکنی که صبح ساعت 6 بیدار بشی بزنی دانلود شروع بشه تا 8 تموم بشه بعد تا 9 نگاش کنی ولی وقتی صبح پا میشی میبینی ساعت 7 هست ..

خو اینجا نباید ناامید شد فکرشو بکن میتونی از 7بزنی تا 9 دانلود بشه همون دو ساعت راحتم تموم میشه ..ولی اگه بیایی غصه بخوری که دیر شده همونم از دست میره
پس از الان شروع کن میشه ..فکرشو بکن هر قدم ک برداری ی قدم ب هدفت نزدیکتر میشی هیچ وقت کم نیار تا زمانی که نفس داری برا شروع دیر نیس ..

هر وقت زندگی یه ضربه بهت زد، آروم لبخند بزن و بهش بگو
" جوجه ! همه زورت همین بود ؟!
پس ترسو بزار کنار به خودت ایمان داشته باش خودتو باور کن کسی هستی که روح خدا تووجودته مخزنی هستی که از خدا پر شدی
 «و نفخت فیه من روحی _سوره حجر ایه 39»



ببین خدا چقد بهت توجه میکنه ببین چقد هواتو داره اینی که الان نوشتم مطمئن باش خدا خواسته خدا خواست تا بهت بگه : همه چیز روبراه خواهد شد ..میگه دستاتو دارم ..مبادا بترسی .. مبادا دست از هدفت برداری ..
با تمام توانت بجنگ ..نکنه شک کنی .. من هواتو دارم ..
فقط به پیش برو اینده نازتو فراموش نکن ..اخه اگه من نمی خواستم ،اگه میدونستم نمی تونی، اصلا تو این راه نمیزاشتمت ..تو برترین مخلوق منی ..تو اشرف منی ..ایندت باید بزرگتر از این حرفا باشه ..
چون به تو اراده ای دادم که با اون به همه سختی ها مشکلات راحت غلبه می کنی ،می تونی باهاش دنیا رو تغییر بدی ..
پس تلاش کن واسه هدف نابت که واسه خاطرش جلوی خعلیا موندی و قید خعلی چیزا رو زدی ..
تلاش کن واسه اثبات به تموم کسایی که به تو و تواناییات شک کردن ..
این روزای قشنگتم منم باهات هم قدم میشم با هم میگذرونیم مث تموم روزای زندگیت  ..
پس با خدا موافق باش فرصت های خارق العاده ای داره ،خدایی داری که با بودنش بهت ارامش میده

« الا بذکر الله تطمئن القلوب »



باید در درون خود انتظارش را داشته باشید ،در روحتان هیجانش رو داشته باشید ..امسال قرار نیس سال معمولی باشد ،قرار نیست سالی متوسطی باشد ،قرار است سال فوق العاده ای باشه ..
سالی که استعدادهایی در درون خود کشف میکنید که حتی نمیدونستید دارید ..سالی که قوی تر خواهید شد..
سالی خواهد بود که وقتی برمیگردیم و نگا میکنیم تعجب خواهید کرد که چقد خدا باهاتون بوده ..
سالی که میبینید رویاهاتون به حقیقت تبدیل میشوند ..
 فقط باید با 3 کلمه جواب خدا رو بدیم : خداجونم من ایمان دارم ..
من میدونم که میتونم
در وجود من عطمت و بزرگی نهفته هست ..
من یک نابغه ام ..





خدا میگه امسال سال توست ،سال توست برای رسیدن به هدف خوشملت
سالی که به حقیقت پیوستن رویاهات رو میبینی ..
پس بدونید گزارشات پزشکی شاید خوب به نظر نرسند اما اینم بدونید خداوند با قوانین پزشکی محدود نشده است ..
خداوند به حضرت ابراهیم (ع)و ساره در زمان پیری گفت که بهتون فرزندی میدم ،اولش ساره باور نکرد فکر میکرد خعلی پیر شده  ..
ولی خدا گفت : ایا کاری هست که انجام دادنش برای من سخت باشد؟!
خداوند این رو به همه ی ما میگه ..
فکر میکنید رویاهایتان اینقد بزرگ هست که خدا نتونه اونو انجام بده؟

خداوند میدونه چی نیاز داریم و میدونه چجوری برایمان فراهم کند و خبر خوب اینه که خداوند همه اش رو میدونه ..
پس خوشبختی رو در درون خودتون جستجو کنید با خدا جستجو کنید به همه چیز می رسید ،به خودتون ایمان داشته باشید ..



اراده ما اراده خداوند است ،مطئن باش خدا خواسته اینی ک میخای ..
خدا هم میگه واسه رد شدن از دست اندازای جلو راهت من تو رو تو اغوش میگیرم ^_^
چشماتو ببند و با تمام وجودت توکل کن ..روح و جسم و دلتو بسپار به ذات احدیتش ..به خود بی همتاش ..
تو فقط تلاش کن ..نتیجشو ..هدفتو ..خدا بهت میده ..
همون هدیه قشنگی که روش نوشته :
« ایندت مبارک »
  3aeed:)


این اهنگم پیشنهاد میکنم بعد خوندنش گوش بدین ^_^
دانلود

testtest.blog.ir